Veelgestelde vragen en antwoorden

Op deze pagina vindt u enkele veelgestelde vragen en antwoorden onder elkaar. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan zeker contact met ons op. We helpen u graag op weg!


Wat is de meerwaarde van Advisup voor mij als ondernemer?

Bij Advisup werken we online, hierdoor hebben onze klanten 24/7 inzicht in hun documentatie op onze beveiligde klantenportal. Een bijkomend voordeel is dat u als klant niet meer al het papierwerk fysiek hoeft aan te leveren op kantoor. Daarnaast zijn wij geen traditioneel boekhoudkantoor. Door kennis van geldende wet- en regelgeving en senioriteit van onze boekhouders kunnen wij bedrijfskundig meedenken over strategische en tactische beslissingen. Daarmee zijn de professionals van Advisup direct een extra sparringpartner voor uw onderneming.


Met welke boekhoudpakketten kan ik bij Advisup terecht?

Binnen Advisup werken wij zelf met AFAS software voor onze eigen boekhoudingen. Tevens gebruiken veel van onze klanten AFAS Profit of AFAS Small Business als online pakket. Daarnaast hebben wij grote groep klanten die werken met de volgende online pakketten: Exact Online, AccountView, Moneybird, Kleisteen en anderen.


Ik gebruik Excel voor mijn administratie, kan dat?

Ja dat is geen probleem. Microsoft Excel is voor kleinere ondernemers een handige tool om zelf de administratie in bij te houden. Echter, zodra de onderneming groeit en meerdere personen afhankelijk zijn van informatie uit Excel bestanden, vergroot dit de foutgevoeligheid aanzienlijk. Voor klein zakelijke ondernemers voeren wij standaard een extra controle uit op de in Excel gevoerde boekhouding.


Kan Advisup ook tijdelijk mijn boekhouder vervangen?

Zeker. Tijdelijke vervanging van een collega is voor ons geen probleem. Denk aan vakantieperiodes, zwangerschapsverlof, een tijdelijke piekdrukte. Een aantal dagen per week extra handjes op kantoor of juist een senior die financiële rapportages aanlevert aan het management? Bij Advisup hebben we deze expertise in huis. Voor langere tijd iemand insourcen? Bekijk dan onze pagina detachering.


In welke sectoren heeft Advisup ervaring?

Advisup is sinds 2004 actief als boekhoudkantoor in regio Amsterdam en midden-Nederland. In al die jaren hebben we veel expertise opgebouwd in verschillende branches. Een groot deel van onze klanten is actief in de retail, zakelijke dienstverlening, zorg & welzijn, kunst & cultuur. Lees er hier meer over: Branches


Zijn mijn gegevens veilig opgeslagen bij Advisup?

Als boekhoudkantoor werken we met een groot aantal persoonsgegevens van onze relaties en hun klanten. De veiligheid van deze persoonsgegevens is bijzonder belangrijk voor ons. In het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) zijn onze processen aangescherpt om aan de hoogste veiligheidsnormen te voldoen. Voor meer informatie over de bescherming van uw privacy en dat van uw klanten hebben wij een privacyverklaring opgesteld.





Benieuwd wat Advisup voor u kan betekenen? Bekijk onze diensten. Direct een afspraak maken of informatie inwinnen? Bel onze experts: 020-8226374 of mail naar info@advisup.nl


Neem direct contact op:

 Bel: 020 - 822 6374




Advisup B.V.

Zwarteweg 121

1431 VL Aalsmeer

020 - 822 6374

info@advisup.nl

> Direct contact

> Algemene voorwaarden


IBAN: NL20INGB0005025133

BTW: NL857575375.B01

K.v.K. 68749848